فعالیت گمرکی در بندر شهید رجایی از سر گرفته شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:25
با تلاش نیروهای امدادرسان و آتش نشان، بندر شهید رجایی فعالیت های خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با تلاش نیروهای امدادرسان و آتش نشان، بندر شهید رجایی مجدد آغاز به کار کرد.

وزیر کشور گفت: به شرایط پایدارتری در مناطق اصلی رسیدیم و خوشبختانه سیستم‌های بندر و گمرک آسیب ندیده است.
 
مومنی افزود: به همین دلیل اعلام کردیم عملیات بارگیری، ترخیص و گمرک فعالیت خود را انجام دهند.
 
 
۲۰۰ نفر دیگر از مصدومان این حادثه ترخیص شدند، اما ۳۰۰ مصدوم دیگر در بیمارستان‌ها هستند.
 

تصاویر زیر فعالیت مجدد اسکله بندر شهیدرجایی در بندرعباس را نشان می دهد.

 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.