دستور وزیر کشور در پی انفجار در بندر شهید رجایی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:25
وزیر کشور در پی انفجار در بندر شهید رجایی بندرعباس طی تماس تلفنی با محمد آشوری استاندار هرمزگان، دستور پیگیری ویژه داد.
دستور وزیر کشور به استاندار هرمزگان در پی انفجار در بندر شهید رجایی
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسکندر مومنی وزیر کشور درپی انفجار در یکی از منابع قابل اشتعال در بندر شهید رجایی بندرعباس، طی تماس تلفنی با محمد آشوری استاندار هرمزگان گزارش اولیه این حادثه را دریافت کرد.
مومنی به استاندار هرمزگان دستور لازم را برای رسیدگی فوری صادر کرد.
همچنین با دستور وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران عازم منطقه شده است.
اداره کل مدیریت بحران استان هرمزگان در آماده باش کامل است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.