وقوع آتش سوزی در مرکز درمانی تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:10
سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده در یک مرکز درمانی واقع در منطقه «مشیریه» تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک مرکز درمانی واقع در منطقه مشیریه خبر داد.

جلال ملکی گفت: این آتش سوزی از طریق سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای آتش نشانی از ۵ ایستگاه به محل اعزام شدند و هم اکنون آتش سوزی مهار شده است.

محمد اسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران نیز با بیان اینکه ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۲۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این آتش سوزی متاسفانه تا این لحظه دو تن از هموطنان مان جان باختند که یکی از جان باختگان کودک ۸ ساله است و ۱۸ نفر دیگر مصدوم شدند. 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.