مسئولان برای حادثه معدن دامغان به کمیسیون صنایع و معادن فراخوانده می شوند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:10
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از فراخوانده شدن مسئولان برای بررسی حادثه معدن دامغان به نشست این کمیسیون خبر داد.

* مسئولان برای حادثه معدن دامغان به کمیسیون صنایع و معادن فراخوانده می شوند
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدجواد حسینی کیا ، با اشاره به جان باختن ۷ نفر در اثرگاز گرفتگی در معدن جواهر زغال در مهماندویه دامغان، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مسئولان مربوطه برای بررسی ابعاد این حادثه جلسه خواهد گذاشت.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: علت اکثر حوادث در معادن به خصوص معادن زغال سنگ، نبود سنسورهای هشدار دهنده، عدم رعایت استاندارد در فواصل، نبود تجهیزات مدرن و عدم مانیتورینگ دقیق است. متاسفانه در معادن ضعف هایی وجود دارد که باعث شده هر از چند گاهی شاهد چنین حوادث ناگوار باشیم.
این نماینده مجلس گفت: در کمیته معدن مجلس به صورت ویژه به موضوع بازنگری قوانین معادن ورود شده است تا با رفع نواقص جلوی تکرار چنین حوادثی در معادن را بگیریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.