انفجار گاز منجر به فرو ریختن ساختمانی در تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 13:58
سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار گاز شهری ساختمانی در خیابان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدجلال ملکی عصر شنبه گفت: حوالی ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه امروز حادثه انفجار و تخریب ساختمان در خیابان قزوین خیابان عباسی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک ساختمان سه طبقه مسکونی به دلیل انفجار ناشی از نشت گاز شهری بطور کامل تخریب شد.

به گفته ملکی، تاکنون بیش از ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند و عملیات جستجوی افراد و آواربرداری در محل همچنان ادامه دارد.

مرکز اورژانس تهران نیز اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۶:۲۴ دقیقه امروز (شنبه)، ریزش آوار به دنبال نشت گاز به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اعلام شد.

با اعلام این گزارش بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و دو دستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه در خیابان قزوین اعزام شدند.

براساس این گزارش، ۲۱ نفر مصدوم شدند که ۱۱ نفر توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال پیدا کرده و ۱۰ نفر در محل درمان شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.