شهروندان در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 13:58
معاون فرماندار تهران گفت: هموطنان از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های تهران خودداری کنند.

تهرانی ها در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید بشیری با اشاره به صدور هشدار نارنجی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی، لغزندگی محور‌ها و گسترش توده هوای سرد در روز‌های ابتدایی سال، از هموطنان و مسافران خواست ضمن احتیاط کافی و همراه داشتن تجهیزات مناسب، در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های تهران و محدوده حوزه‌های آبریز، تردد یا اتراق نکنند.

 وی افزود: همشهریان ضمن پرهیز از طبیعت گردی و کوهنوردی در نقاط مستعد حادثه پایتخت و دامنه‌ها و مسیل‌های آن، جوانب احتیاط و موارد ایمنی را رعایت کنند. معاون فرماندار تهران بر آمادگی کامل سازمان‌ها از جمله راهداری، شهرداری و دهیاری‌ها و نیز دستگاه‌های اجرایی و امدادی در خصوص هشدار‌های صادره تاکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.