بازدید سرزده رئیس جمهور از یکی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 13:57
رئیس جمهور با حضور سرزده در یکی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای در استان البرز، از امکانات و تجهیزات این پایگاه بازدید و از تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران نوروزی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم در تعطیلات قدردانی کرد.

                                            بازدید سرزده پزشکیان از یکی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسعود پزشکیان رئیس جمهور عصر امروز پنجشنبه و ساعاتی پس از تحویل سال جدید، به صورت سرزده در یکی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای در استان البرز حضور یافت و از امکانات و تجهیزات این پایگاه برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بازدید کرد.

رئیس جمهور همچنین ضمن گفتگوی صمیمانه با پرسنل و کادر درمان این پایگاه اورژانس، از تلاش‌های شبانه‌روزی همه امدادگران نوروزی در سراسر کشور قدردانی کرد.

پزشکیان ضمن ابراز امیدواری نسبت به رعایت قوانین و مقرارت از سوی رانندگان و مسافران نوروزی، با پیوستن به پویش همگانی "نه به تصادف و کاهش سوانح جاده‌ای" در نوروز امسال، بر آمادگی دولت برای پشتیبانی و حمایت از امدادگران نوروزی در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم تاکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.