آغاز مرحله سوم واکسیناسیون کرونا/ اختصاص ۱۸۳۵ دوز واکسن به کرمان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 10:12
کرمان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اختصاص یک هزار و ۸۳۵ دوز واکسن اسپوتنیک وی در مرحله سوم واکسیناسیون به دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مهدی شفیعی با اشاره به اختصاص یک هزار و ۸۳۵ دوز واکسن اسپوتنیک وی در مرحله سوم واکسیناسیون به دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: این واکسن‌ها به کارکنان درمان، بهداشت و اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه تزریق خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه کمیته توزیع واکسن، سهمیه شهرستان‌ها مشخص و ۱۰۰ دوز ویژه دندان پزشکان و ۱۵ دوز برای داروسازان بخش خصوصی اختصاص داده شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: یک هزار و ۸۳۹ دوز واکسن سینوفارم چین هم برای واکسیناسیون بیماران خاص و سرطانی تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمان شده که منتظر ابلاغ دستورالعمل و شیوه نامه توزیع آن هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.