مهار آتش سوزی در بیمارستانی در شمال تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:52
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی در بیمارستانی در شمال تهران بدون هیچ مصدوم و فوتی مهار شد و درحال حاضر بیمارستان درحال ارائه خدمات درمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۴:۳۴ بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در بیمارستانی در میدان تجریش به سازمان آتش نشانی اعلام می‌شود و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند، آتش سوزی در داخل یکی از اتاق‌های طبقه دهم بیمارستان اتفاق افتاده است و پیش از رسیدن آتش نشانان، سیستم‌های اطفای اتوماتیک موجود در بیمارستان، عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کرده است.

­سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: برخی از پرسنل کادر درمان بیمارستان هم با خاموش کننده‌هایی که در محل وجود داشت مشغول اطفای آتش بودند و برخی از پرسنل هم به علت تجمع دود در راهروی طبقه دهم، بیماران را از اتاق‌های اطراف تخلیه کرده و در سایر بخش‌ها بستری کردند تا روند درمانی شان ادامه یابد.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه، با استفاده از تجهیزات آبی اقدام به عملیات تکمیلی برای مهار آتش کردند و عملیات تخلیه بیماران از طبقه دهم را انجام دادند.

وی گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و مورد مصدومیت نداشتیم و درحال حاضر بیمارستان درحال ارائه خدمت درمانی بدون هیچ وقفه‌ای است.

­سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش، عملیات تخلیه دود و ایمن سازی را انجام دادند و محل را به مسئولان تحویل دادند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.