واژگونی سه دستگاه کامیون و کامیونت در مسیر بزرگراه‌های بسیج، یادگار و امام علی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:40
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سه دستگاه کامیون و کامیونت در مسیر بزرگراه‌های بسیج، یادگار و امام علی (ع) خبر داد و علت آن‌ها را لغزندگی معابر و عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیال نقلیه دانست.

واژگونی سه دستگاه کامیون و کامیونت در مسیر بزرگراه‌های بسیج، یادگار وامام علی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان اینکه علت این تصادفات لغزندگی معابر، ناشی از عدم توانایی رانندگان در کنترل وسایل نقلیه بود گفت: حادثه اول در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به جنوب قبل از سبلان روی داد که یکدستگاه کامیونت ایسوزو واژگون و موجب مسدود شدن یک لاین عبور شده بود که به همین علت شاهد حجم بار ترافیک در این محور بودیم.
وی افزود: حادثه واژگونی دوم در مسیر بزرگراه یادگار به شمال زیر پل سئول اتفاق افتاد که یکدستگاه کامیونت بر اثر عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون می‌شود که در این مسیر نیز شاهد حجم بار ترافیک بودیم.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین دیشب در محدوده شمال به جنوب بزرگراه بسیج بعد از سه راه افسریه ابتدای بعثت (منطقه ۱۵) نیز یکدستگاه کامیون واژگون شده که به همین علت در این مسیر نیز شاهد حجم بار ترافیک بودیم.
وی با بیان اینکه رانندگان عبوری خیلی خوش شانس بودند که در کنار این غول‌های آهنی قرار نداشتند افزود: خوشبختانه این حوادث صدمات جانی نداشت و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و نسبت به ایمن سازی محل تصادفات و روان سازی ترافیک اقدام نمودند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.