حکایت ناتمام انبار نفت شهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:24
قدمت مخازن انبار نفت شهران از سابقه شهرنشینی در این محله بیشتر است و گذشت زمان و توسعه خانه سازی باعث شده این استوانه‌های غول پیکر در چندمتری خانه‌های مسکونی قرار بگیرند.

­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، همین جمعه گذشته بود که یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوییل در منطقه کوهسار، بعداز برخورد با سه دستگاه خودروی سواری، وارد فروشگاه زنجیره‌ای شد. در این حادثه یک نفرجان باخت.
هر روز ده‌ها تانکر نفتکش از کوچه پس کوچه‌های شهران عبور می‌کنند و باعث نگرانی‌های زیادی برای شهروندان ساکن در این منطقه شده اند.
این انتقادات در حالی مطرحه که مدیر کل سازمان مدیریت بحران استانداری تهران از ایمن‌بودن انبار‌های بزرگ نفت در شهران خبر داده، ولی گفته است در فکر انتقال انبار‌ها باید بود.
ماجرای انتقال انبار‌های نفت به خارج از شهر ۵ سال پیش مطرح و مصوبه وزارت کشور و دولت هم دراین خصوص تصویب، اما این اقدام با ورود وزارت نفت، منتفی شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.