تهران بیشترین نقاط حادثه‌خیز را دارد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:17
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: استان‌های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با ۳۷۴، ۲۰۴ و ۱۸۶ نقطه، بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال ۱۴۰۲ دارند.

شناسایی ۳۷۴ نقطه حادثه خیز در سطح معابر درون شهری پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار هادیانفر گفت: از تعداد ۲۰۹۶ نقطه حادثه خیزی که باقی مانده، تعداد ۳۵۵ نقطه آشکار سازی و تعداد ۱۷۱ نقطه حادثه خیز نیز ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه استان‌های تهران، خوزستان و فارس بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال ۱۴۰۲ داشتند، اضافه کرد: بیشترین فعالیت در جهت رفع نقاط حادثه خیز را استان تهران با ۱۱۲ مورد از ۴۸۶ نقطه و خوزستان با ۵۳مورد از۲۵۷ نقطه حادثه خیز را داشته اند.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با ۳۷۴، ۲۰۴ و ۱۸۶ نقطه، بیشترین نقاط حادثه خیز باقیمانده را در سطح کشور دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به شناسنامه ترافیکی نقاط حادثه خیز، گفت: کلیه نقاط حادثه خیز در ابتدای سال ۱۴۰۲ از سوی پلیس راهور استان‌ها اعلام شده و دارای شناسنامه ترافیکی که این شناسنامه از عناوینی، چون نام نقطه حادثه خیز، نوع محل، علت حادثه خیز بودن، طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی برخوردار می‌باشد.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: صورت جلسه تنظیمی بابت شناسنامه‌های نقاط حادثه خیز با هماهنگی و نظارت شورای عالی ترافیک، پلیس راهور استان و شهرداری‌های استان مربوطه تنظیم شده که نهایتاً به تایید وزارت کشور رسیده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.