حال آتش نشان مجروح شده توسط اراذل و اوباش روبه بهبود است

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:07
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: حال عمومی آتش نشانی که در درگیری با مزاحمین نوامیس دچار مجروحیت شده بود، روبه بهبودی است.

حال آتش نشان مجروح شده توسط اراذل و اوباش روبه بهبود استقدرت‌الله محمدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: شب گذشته علیرضا عابدی، آتش نشان ایستگاه ۱۲۸ آتش نشانی در سرخه حصار بعد از اینکه مشاهده می‌کند چند نفر از اراذل و اوباش قصد تعرض به چند دختر جوان را دارند شروع به دفاع از خانم‌ها کرد.

­وی افزود: اراذل با چاقو و قمه چند ضربه به کتف آقای عابدی وارد کرده اند.

­مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: آقای عابدی توسط اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گفته پزشکان جراح، حال عمومی این آتش نشان روبه بهبودی است.

­گفتنی است؛ علیرضا عابدی ۱۵ سال است که به عنوان آتش نشان در سازمان آتش نشانی تهران فعالیت می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.