مدیرعامل سازمان آتشنشانی از حمله اراذل و اوباش به آتشنشانان در بوستان سرخهحصار در شرق تهران خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا وسیما، قدرتالله محمدی ، مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهر تهران از وقوع حادثهای در شب ۱۰ آبانماه برای یکی از آتشنشانان در پارک سرخه حصار خبر داد و افزود: آتشنشانان که همیشه آماده فداکاری به شهروندان چه در زلزله، چه در آتش و آوار هستند این بار برای دفاع از ناموس مردم زخمی شدند.
او در خصوص حادثه چند ساعت پیش پارک سرخهحصار گفت: تعدادی اراذل و اوباش به چند خانم که در سراشیبی پارک سرخهحصار نزدیک ایستگاه آتشنشانی بودند حمله کردند. این خانمها ماشین خود را رها و به سمت ایستگاه آتشنشانی رفتند. یکی از آتشنشانان در دفاع از این خانمها با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری مورد اصابت چاقو قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
محمدی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش بعد از زخمی کردن آتشنشان از محل متواری شدند و این افراد تحت تعقیب پلیس هستند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.