انتقال صنف کشباف و جوراب به خارج از تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:57
رئیس اتحادیه کشباف و جوراب تهران با انتقال این صنف به اطراف تهران موافقت کرد.

انتقال صنف کشباف و جوراب به خارج از تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس اتحادیه کشباف و جوراب تهران در دیدار با شهردار منطقه ۱۲ گفت: برای انتقال این صنف به خارج از شهر تهران همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

آقای بهبهانی افزود:بخشی از ۲ هزارو ۵۰۰ عضو صنف به بیرون شهر منتقل شدند و در صورت تسهیلگری از طرف وزارت صمت (صنعت معدن و تجارت)، آمادگی انتقال بیشتر میسر است.

شهردار منطقه ۱۲ نیز گفت:محدوده بازار تهران جز مناطق پر خطر محسوب می‌شود.

انارکی محمدی افزود: جدی نگرفتن ایمنی بازار اگر در مدت معینی صورت نپذیرد می‌تواند حادثه آفرین باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.