قتل زن ۴۰ ساله به دست همسرش در شمال غرب تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:55
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل زن ۴۰ ساله به دست همسرش در شمال غرب تهران خبر داد.

قتل زن ۴۰ ساله به دست همسرش در شمال غرب تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی، ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یک منزل در شمال غرب استان تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بازبینی جسد، آثار جراحت در گلو، پهلو و قفسه سینه مشاهده کردند و پس از بررسی صحنه جرم متوجه شدند که اتاق کاملا بهم ریخته و وسایل منزل تخریب شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان از نخستین فردی که به منزل مقتول مراجعه کرده بود تحقیقات به عمل آوردند و وی اظهار کرد؛ مقتول همسر برادرم است و ساعتی پس از وقوع حادثه برادرم نزد من آمد و با این جمله که " همسرم را به قتل رساندم و فرزندانم پیش تو امانت باشند، چون قصد دارم فردی را که با همسرم روابط نامشروع داشته را به قتل برسانم و پس از آن خودم را به پلیس معرفی کنم" محل را ترک نمود.
این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ روز بعد از حادثه، قاتل به سراغ مردی در یکی از خیابان‌های مرکز شهر تهران مراجعه کرده و پس از درگیری با یک نفر، وی را به ضرب چاقو مجروح و سپس توسط عوامل پلیس دستگیر و مضروب جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه قاتل در عملیات پلیسی دستگیر و صراحتا به ارتکاب قتل معترف شد گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به اتهام قتل عمدی به زندان منتقل شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.