به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی، ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یک منزل در شمال غرب استان تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بازبینی جسد، آثار جراحت در گلو، پهلو و قفسه سینه مشاهده کردند و پس از بررسی صحنه جرم متوجه شدند که اتاق کاملا بهم ریخته و وسایل منزل تخریب شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان از نخستین فردی که به منزل مقتول مراجعه کرده بود تحقیقات به عمل آوردند و وی اظهار کرد؛ مقتول همسر برادرم است و ساعتی پس از وقوع حادثه برادرم نزد من آمد و با این جمله که " همسرم را به قتل رساندم و فرزندانم پیش تو امانت باشند، چون قصد دارم فردی را که با همسرم روابط نامشروع داشته را به قتل برسانم و پس از آن خودم را به پلیس معرفی کنم" محل را ترک نمود.
این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ روز بعد از حادثه، قاتل به سراغ مردی در یکی از خیابانهای مرکز شهر تهران مراجعه کرده و پس از درگیری با یک نفر، وی را به ضرب چاقو مجروح و سپس توسط عوامل پلیس دستگیر و مضروب جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه قاتل در عملیات پلیسی دستگیر و صراحتا به ارتکاب قتل معترف شد گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به اتهام قتل عمدی به زندان منتقل شد.