۴۵ درصد فوتی های تصادفات سال گذشته تهران در شب روی داده است

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:48
دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در نشست پیگیری مصوبات شورای راهبری کاهش تصادفات گفت: ۴۵ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات پایتخت در سال۱۴۰۱ در شب اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ابوالفضل دربانی اظهارداشت: با بررسی‌های کارشناسی ۱۸ درصد از فوتی‌های رخ داده در شب صرفا به دلیل نقص روشنایی بوده است. 
وی افزود: در این جلسه نقاطی که در پایتخت روشنایی مناسب ندارند و پرمخاطره هستند به عنوان نقاط حادثه خیز به نماینده راهور و شهرداری اعلام و قرار شد با تشکیل کارگروه با حضور نماینده راهور، شهرداری و توزیع برق تهران بزرگ با محوریت فرمانداری تهران از نقاط بازدید و طی بازه زمانی یک ماه برنامه عملیاتی اعم از هزینه‌ایی و زمانی جهت روشنایی معابر به دبیرخانه شورای ترافیک اعلام تا گزارش نهایی در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات ارائه شود.

۴۵ درصد فوتی های تصادفات سال گذشته تهران در شب روی داده است
در نشست پیگیری مصوبات شورای راهبری کاهش تصادفات اعلام شد در سال ۱۳۹۹ از تعداد ۵۷۸ نفر فوتی، ۴۷ درصد در شب و در سال۱۴۰۰ از ۵۴۹ نفر ۴۳ درصد در شب و در سال۱۴۰۱ از ۵۳۸ نفر ۴۵درصد در شب اتفاق افتاده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.