ایمنی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران زیرذره بین

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:48
ایمن سازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناایمن تهران در دستور کار شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: ارزیابی ایمنی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران آغاز شده است.ایمنی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران زیرذره بین

علی نصیری افزود: نتیجه ارزیابی ایمنی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران به مسئولان ارائه می‌شود تا اقدامات لازم برای افزایش ایمنی و کاهش مخاطرات را انجام دهند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در شهرداری تهران حداکثر همکاری و آمادگی را داریم تا متولیان بتوانند وضع موجود را اصلاح کنند.

علی نصیری گفت:یکی از ضروریات بیمارستانی توجه به دستورالعمل تریاژ بیمارستانی است تا در زمان بحران بیمارستان‌ها بتوانند کارکرد مناسبی نشان دهند ما وظیفه خود می‌دانیم با تغییر نسبی در حوزه سیاستی موضوع پیشگیری از وقوع حادثه را در رأس اقدامات قرار دهیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: البته این مفهوم زمان بر است و یک تغییر سیاستی تا زمانی که در شهر نتیجه دهد، سال‌ها طول می‌کشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.