سانحه رانندگی و فوت عابر پیاده در بزرگراه امام علی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:30
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد سواری پژو ۴۰۵ با عابر پیاده، و فوت عابر بر اثر حضور ناگهانی در وسط بزرگراه خبر داد.

سواری پژو جان عابر پیاده را در بزرگراه امام علی گرفتبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: در محدوده بزرگراه امام علی ع به شمال زیر پل زین الدین یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ با عابر پیاده برخورد می‌کند که بر اثر شدت حادثه عابر پیاده در دم جان خود را از دست می‌دهد.
وی افزود: پس از دریافت این خبر عوامل کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و با بررسی علل و عوامل حادثه مشخص شد عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو و حضور ناگهانی عابر در وسط بزرگراه سبب این حادثه شده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از عابرین پیاده خواست هیچگاه از عرض معابر بزرگراهی برای تردد و رفتن به انسوی بزرگراه استفاده نکنند و حتما از پل عابر عبور کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.