احضار ۲۵۰۰ راننده با سرعت بالا به پلیس راهور

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:29
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از دعوت ۲۵۰۰ راننده متخلف که سرعت بیش از حد مجاز داشته اند و برخورد جدی پلیس با اینگونه تخلفات حادثه ساز خبر داد.
احضار ۲۵۰۰ راننده با سرعت بالا به پلیس راهوربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد رازقی با اشاره به تشکیل قرارگاه سرعت توسط پلیس راهور پایتخت گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۰۰ مورد تخلف حادثه ساز و سرعت بالای ۵۰ کیلومتر بیش از حد مجاز وسیله نقلیه شناسایی و اعمال قانون شده است. 
 
وی افزود: برای ۹۸۵ راننده نیز ثبت شکایت منع خدمات صورت گرفته است، یعنی رانندگانی که به علت تخلفاتی که داشته اند در دوره آموزشی مد نظر پلیس شرکت نکرده اند، این شکایت برای آن‌ها ثبت شده است و اگر هر جایی از کشور برای دریافت خدمات ترافیکی مانند شماره گذاری و... مراجعه کنند هیچگونه خدماتی به آنان ارائه نخواهد شد.
 
سرهنگ رازقی گفت: پلیس در زمینه برخورد با تخلفات سرعت بویژه برخورد با تخلفات حادثه ساز شبانه جدی است و با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.