بی احتیاطی کارگران باعث آتش سوزی مجدد در میدان نوبنیاد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:23
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اطفای آتش سوزی در یکی از انبار‌های باتری‌سازی سازمان انرژی وزارت دفاع بدون مصدوم و تلفات جانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ساعت ۱۵:۳۴ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در انباری در بزرگراه صدر بعد از میدان نوبنیاد اعلام می‌شود و بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل در محل حاضر می‌شوند.

­

وی افزود: این همان انبار لوازم پلاستیکی و فروشگاهی، ارزاق و پالت‌های چوبی است که چند روز قبل بخش زیادی از انبار دچار آتش سوزی شده و سقف‌ها هم تخریب شد.

­

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: از روز آتش سوزی اولیه تا به امروز، گروه پیمانکاری در حال پاکسازی و تخلیه نخاله‌ها باقی مانده از آتش سوزی اولیه بودند.

­

وی با بیان اینکه مقداری از مواد سوخته شده از آتش سوزی قبلی در زیر ستون‌های تخریب شده باقی مانده و کاملا تخلیه نشده بود، افزود: امروز کارگران مشغول تخریب سقف‌ها با برش کاری و فلزکاری بودند که به علت بی احتیاطی کارگران مذاب‌های حاصل از برش کاری بر روی اجناس سوخته ریخته شد و آتش مجددا شعله ور شد.

­

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان از گسترش بیشتر آتش جلوگیری کردند، گفت: سوختن مواد پلاستیکی که لای اجناس باقی مانده بود باعث ایجاد دود غلیظی شده است.

­

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.