سرپرست پلیس راه تهران، از برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابر پیاده در آزادراه تهران-قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "ابراهیم ارزانی" گفت: با اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس با عابر پیاده در شمال به جنوب آزاد راه "تهران-قم " بلافاصله تیم کارشناس پلیس راه تهران بزرگ در محل حادثه حضور و به بررسی علل این حادثه پرداختند.
وی افزود: کارشناسان علت حادثه را عبور غیر مجاز عابر پیاده از آزاد راه و عدم استفاده از پل عابر پیاده اعلام که متاسفانه عابر پیاده به علت شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت میکند.
سرپرست پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه در این حادثه عابر به علت نقض قانون به عنوان مقصر معرفی شد، توصیه کرد: عابران هیچگاه اقدام به تردد از آزادراه نکنند و همیشه از پل عابر پیاده استفاده نمایند چرا که عبور عابر پیاده از آزادراه تحت هر شرایطی ممنوع میباشد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.