بازداشت شرور قمه‌کش در جنوب تهران

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:19
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک شرور قمه‌کش که اقدام به سلب آرامش و ایجاد رعب و وحشت در محله‌های زمزم و فلاح کرده بود، خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت:‌ چندی پیش از طریق تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارشی مبنی بر وقوع درگیری و ضرب و جرح یکی از شهروندان از سوی یکی از اراذل موادفروش در محله‌های زمزم و فلاح به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن ماموران در محل اعلام شدخ که یک واحد صنفی بود، حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور پلیس در محل حادثه گفت:‌ در جریان بررسی‌های به عمل آمده از سوی ماموران مشخص شد که متهم از محل متواری متواری شده است. همچنین تحقیقات پلیسی نشان از این داشت عامل درگیری با استفاده از قمه و عربده‌کشی و ایجاد ترافیک موجب اخلال در نظم عمومی و وحشت مردم شده است.

راستی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل اقدام به مدیریت صحنه درگیری کردند، گفت: تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه پیدا کرد و سرانجام ماموران با انجام اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، این شرور فراری را در مخفیگاهش واقع در منطقه مسعودیه تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌این فرد که جزو اشرار و موادفروشان سابقه‌دار بود در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و هدف از آن را قدرت‌نمایی اعلام کرد. در ادامه نیز برای متهم مذکور پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.