احتمال محبوس بودن یک نفر دیگر زیر آوار ساختمان‌های غیرمجاز منطقه ۱۹

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:50
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: احتمال می رود یک نفر دیگر نیز در زیر آوار ساختمان‌های غیرمجاز منطقه ۱۹ باشد اما این موضوع قطعیت ندارد.

جلال ملکی در تسنیم، در توضیح آخرین وضعیت آواربرداری از ریزش چند ساختمان غیرمجاز در شهرک احمدیه، خلازیر در منطقه 19 اظهار کرد: از عصر روز گذشته تا ساعات پایانی از شب گذشته با تلاش همکاران در نهایت دو نفر از افرادی که در زیر آوار محبوس شده بودند، نجات یافتند و متاسفانه 4 نفر نیز در این حادثه در زیر آوار جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه همچنان همکاران ما در حال فعالیت در محل حادثه هستند، گفت: احتمال می‌رود یک نفر دیگر نیز در زیرآوار باشد اما این موضوع قطعیت ندارد.

به گزارش تسنیم، پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از شهرداری منطقه 19 نیز حکایت از آن دارد که هنوز فرد یا افرادی در ارتباط با این حادثه دستگیر و بازداشت نشده‌اند اما احتمال بازداشت برخی از عوامل ساخت غیرایمن و غیرقانونی این ساختمان‌ها که روز گذشته ریزش کردند، وجود دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.