آتش‌سوزی در بیمارستان بقایی اهواز

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:36
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش در بیمارستان بقایی اهواز خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴:۰۰ امروز (۲۹ خردادماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان، حریق در بیمارستان بقایی اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این گزارش ۱۶ نیروی آتش‌نشان به همراه سه خودروی اطفای حریق و تانکر پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند و در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه حاضر بودند.

قنبری بیان کرد: این حریق در هفت قسمت انبار مواد پشتیبانی و تاسیسات رخ داد که علت آن خشکی پوشش گیاهی و جمع‌آوری غیراصولی برگ درختان بوده است. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان، از سرایت حریق به قسمت‌های دیگر و ورود به مخازن گازوئیل و سوخت جلوگیری شد.

وی افزود: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.