کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد داور دیدار تیمهای پرسپولیس و مس رفسنجان باید به هافبک سرخپوشان کارت زرد نشان میداد.
حیدر سلیمانی درباره قضاوت حمید حاجملک در دیدار تیمهای پرسپولیس و مس رفسنجان، گفت: او قضاوت خوبی کرد و در 90 دقیقه تنها دو اشتباه داشت. یکی در دقیقه 29 بود که میلاد سرلک پس از خطا روی مهاجم مس و جلوگیری از حمله حریف باید کارت زرد میگرفت، اما حاجملک بازی را مدیریت کرد و اخطار نداد. در دقیقه 82 هم پرسپولیس در حمله بود که روی سیامک نعمتی خطا شد، اما داور این خطا را اعلام نکرد.
وی با بیان اینکه داور به بازیکن مس رفسنجان پس از خطا روی نعمتی نباید اخطار میداد، تصریح کرد: حاجملک در تمام خطاها سوت زد و نمیخواست آوانتاژ بدهد. کارتهای داده شده به بازیکنان، از جمله اخراج محمدحسین کریمزاده هم درست بود. او در اخطار اول از حمله حریف جلوگیری کرد و در کارت زرد دوم هم مرتکب بیاحتیاطی شد.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.