فرمانده انتظامی عباس‌آباد عزل شد/ تأکید بر پیگیری دقیق ماجرا  

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 02:10
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از عزل فرمانده انتظامی عباس‌آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای استان در پی حادثه روستای دانیال خبر داد.  

به گزارش فارس، روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از عزل فرمانده انتظامی عباس‌آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای استان در پی حادثه روستای دانیال آن شهرستان خبر داد.

وی با تاکید بر عهد دولت با مردم برای تامین منافع آنها گفت: انقلاب اسلامی تأمین منافع مردم را مقدم بر هر چیزی می‌داند و از این رو با دستور ویژه استاندار مازندران ماجرای روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد وارد مرحله بررسی همه جانبه شد.

معاون استاندار مازندران با بیان این که قصور یک فرد به معنای زیر سوال رفتن خدمات دستگاه و سازمان نیست، افزود: فراجا با تقدیم ۱۳ هزار شهید نقش بی‌بدیلی در تامین امنیت مردم داشته است.

وی گفت: امروز برای دومین بار با دو خانواده داغدار گفت‌وگو کردم و عرض کردم مراحل رسیدگی به این واقعه تلخ تا احقاق حق کامل مردم عزیز و محجوب ادامه دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.