ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در پردیس چیست؟

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 13:10
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس توضیحاتی را درباره مسمومیت دانش‌آموزان در این شهرستان مطرح کرد.

محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره مسمومیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه خیام اظهار کرد: صبح امروز حوالی ساعت 11 دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام شهر پردیس دچار مسمومیت با گاز شدند و پس از پخش بوی گاز در مدرسه بلافاصله دانش‌آموزان مدرسه را ترک کردند.

وی افزود: حدود 35 نفر از دانش‌آموزان دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان بستری هستند که عده‌ای از آنها ترخیص شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس درباره اینکه آیا این مسمومیت با گاز CO هست، متذکر شد: هنوز علت حادثه مشخص نشده و نمی‌دانیم عامل مسمومیت چیست اما آنگونه که دانش‌آموزان می‌گویند هنگام مسمومیت بوی تندی شبیه بوی فاضلاب در فضا پیچیده است.

فروتن درباره ادامه فعالیت مدرسه در روزهای آینده عنوان کرد: در این رابطه از طریق عوامل مردسه به خانواده دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.