عذرخواهی ستاره استقلال بعد از دربی

گسترش نیوز چهارشنبه 30 آذر 1401 - 10:15
بازیکن تیم فوتبال استقلال در رختکن از هم تیمی‌های خود عذرخواهی کرد.

در شرایطی که استقلال در دربی ۹۹ از حریف خود ۲ بر یک پیش بود بهترین فرصت نصیب پیمان بابایی شد و این بازیکن در شرایطی که با یک پاس در عرض می‌توانست قائدی را با بیرانوند تک به تک کند خودخواهانه به هم تیمی خود پاس نداد تا موقعیت صد در صد تیمش از دست برود.

چند دقیقه بعد از این اتفاق گولسیانی گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کرد تا بازی مساوی شود. همین مساله باعث شد تا بابایی در رختکن از پاس ندادن به قائدی ناراحت شود. او بعد از پایان بازی از هم تیمی های خود عذرخواهی کرد و به خاطر اینکه موقعیتی خوب را از تیمش گرفته ابراز ندامت کرد.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.