واریز سود بورسی برای این افراد + جزئیات

گسترش نیوز دوشنبه 28 آذر 1401 - 15:06
میزان واریز سودهای رسوبی سنوات گذشته سهامداران تا آخر ۲۴ آذر ماه به بیش از ۵ هزار و ۷۸ میلیارد تومان رسید.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان ۲۴ آذر، ۲۴۷ شرکت بورسی، بیش از ۵ هزار ۷۸ میلیارد تومان سود رسوب کرده در حساب‌های خود را از طریق سجام به حساب بیش از ۲۹ میلیون ۹۲۵ هزار سهامدار واریز کرده‌اند.

شرکت‌های "گلدیرا" با ۳۲ میلیارد تومان، "پردیس" با ۲۹.۱ میلیارد تومان و "کاسپین" با ۱۵.۵ میلیارد تومان، سه شرکت برتر هفته با بیشترین واریزی سود رسوبی به حساب سهامداران بوده‌اند.

"میدکو"، "شستا"، "پارس"، "شپنا"، "پارسیان" و "وغدیر" شرکت‌های با بیشترین معوقه در واریز سود رسوبی هستند.

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.