بررسی حمل و نقل پایتخت با حضور شهردار تهران

گسترش نیوز سه شنبه 22 آذر 1401 - 13:30
اعضای شورای شهر تهران، نشست هم اندیشی برگزار کردند.

 علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر تهران اظهار  کرد: جلسه هم اندیشی امروز که با حضور شهردار تهران برگزار شد که محوریت موضوعات حمل و نقل عمومی بود.

وی افزود: در این جلسه موضوعات مترو؛ اتوبوسرانی و سایر موارد مربوط به حمل و نقل عمومی مطرح شد؛ همچنین در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر تهران  نقطه نظرات خود را  اعلام کردند.

سخنگوی‌شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: همچنین مقرر شد با توجه به ادامه بررسی موضوع حمل و نقل شهر تهران جلسه بعدی شورای اسلامی شهر تهران در روز یکشنبه هفته آینده از ۸ صبح الی ۱۲ ظهر با حضور شهردار تهران ادامه بحث مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.