فاصله شمال تا جنوب تهران کوتاه می شود

گسترش نیوز شنبه 19 آذر 1401 - 19:59
عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: هدف اصلی مدیریت شهری ششم کوتاه کردن فاصله شمال و جنوب تهران بوده است و برنامه‌های عمرانی و پروژه‌های محرک توسعه باید وارد جنوب تهران شود.

آیین آغاز ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن تهران در شهرک علائین ‌واقع در منطقه ۲۰ با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، حجت الاسلام آقامیری، جعفر بندی شربیانی، پرویز سروری و مسئولان حوزه شهری با تلاوتی آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. 

جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران در آئین آغاز ۱۱ هزار واحد مسکونی با بیان اینکه با توجه به قانون شهرداری وظایفی در حوزه ساخت مسکن دارد گفت: شهرداری تهران در حوزه مسکن وارد شده است و اقدامات تسهیلگری را انجام داده است.

وی ادامه داد: شمال تهران نماد برخورداری، کیفیت و زیرساخت‌های مناسب و جنوب تهران نیز نماد عدم برخورداری و زندگی بی کیفیت است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: هدف اصلی مدیریت شهری ششم کوتاه کردن فاصله شمال و جنوب تهران بوده است و برنامه‌های عمرانی و پروژه‌های محرک توسعه باید وارد جنوب تهران شود.

شربیانی با اشاره به ساخت مسکن باکیفیت گفت: اکنون در مناطق مختلف شهر تهران امکان ساخت مسکن وجود دارد و باید حتماً از الگوهایی مانند شهرک اکباتان برای ساخت خانه‌ها بهره برد.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.