غم شهروندان غم ما است

گسترش نیوز شنبه 19 آذر 1401 - 12:15
نایب رییس شورای شهر تهران گفت: تشکیل قرارگاه ها حاکی از مدیریت یکپارچه شهری است. امیدواریم در تهران با احیای بافت فرسوده بتوانیم نرخ ها را عادلانه بکنیم تا محرومین و مستضعفین را صاحب مسکن کنیم.

آیین آغاز ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن تهران در شهرک علائین ‌واقع در منطقه ۲۰ با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، حجت الاسلام آقامیری، جعفر بندی شربیانی، پرویز سروری و مسئولان حوزه شهری با تلاوتی آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. 

پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران گفت: یکی از مشکلات اساسی در کشور ما بخشیدگری است. باید همه مسئولان در کشور به جای رقابت رفاقت کنند و با تشکیل قرارگاه ها پروژه ها را به سرانجام برسانیم. این نگاه کشور را به معرض نابودی می کشاند. 

وی افزود: تشکیل قرارگاه ها حاکی از مدیریت یکپارچه شهری است. امیدواریم در تهران با احیای بافت فرسوده بتوانیم نرخ ها را عادلانه بکنیم تا محرومین و مستضعفین را صاحب مسکن کنیم.

سروری ادامه داد: بر اساس استدلال شورا و شهرداری تهران غم شهروندان غم ما است.

ما توانستیم بیش از ۵ هزار تخت برای معتادان متجاهر ایجاد کنیم، همچنین توانستیم بیش از ۱۱ هزار معتاد متجاهر را جمع آوری کنیم.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.