درآمد شهرداری از جریمه قطع درختان مشخص شد

گسترش نیوز سه شنبه 08 آذر 1401 - 17:46
خزانه دار شورای شهر تهران درباره جریمه قطع درختان پایتخت توضیحاتی را ارائه داد.

حبیب کاشانی در جلسه علنی امروز شورای شهر در خصوص درآمدهای نقدی و غیرنقدی شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.

او ادامه داد: در ۷ ماهه امسال مجموع درآمد نقدی و غیرنقدی ۴۴ درصد وصول داشته است. عملکرد مالی امسال شهرداری نسبت به سال قبل رو به جلو است و نسبت به بودجه مصوب حدود ۶ هزار میلیارد تومان از بودجه عقب هستیم. علت افزایش درآمدها در مرداد به دلیل اوراق مشارکت بوده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: در طول این مدت ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته ایم. حدود ۹ هزار میلیارد تومان از درآمد باقی مانده است.

کاشانی در خصوص جرایم قطع درختان گفت: پیش بینی بودجه از جریمه قطع درختان ۳۰۰میلیارد تومان بوده که ۱۸۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر این موضوع که در ۶ ماهه گذشته یکی از اعتراضات این بود که چرا حقوق ثبت نمی‌شود، گفت: در سال گذشته ۲۰ درصد منابع ثبت شده بود اما امسال ۳۵ درصد منابع ثبت شده است.

خزانه دار شورا افزود: ۴۴ درصد بودجه محقق شده و وضعیت درآمدی شهرداری تهران رو به رشد است.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.