عبدالمطهر محمدخانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از هدیه شهردار تهران برای بازیکنان تیم ملی خبر داد و نوشت: «شهردار تهران فارغ از هر نتیجهای، هدیه ویژهای را به پاس تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته است. این هدیه پس از بازی امشب برابر آمریکا اعلام خواهد شد.
شورا و شهرداری تهران در کنار هموطنان برای پیروزی بچههای تیم ملی دعا میکنند.»

عبدالمطهر محمدخانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از هدیه شهردار تهران برای بازیکنان تیم ملی خبر داد و نوشت: «شهردار تهران فارغ از هر نتیجهای، هدیه ویژهای را به پاس تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته است. این هدیه پس از بازی امشب برابر آمریکا اعلام خواهد شد.
شورا و شهرداری تهران در کنار هموطنان برای پیروزی بچههای تیم ملی دعا میکنند.»
