معاون امور زنان رئیسجمهور از تشکیل «کمیته آمار زنان و خانواده» در شورای عالی آمار خبر داد.
انسیه خزعلی معاون امور زنان
رئیسجمهور از تشکیل «کمیته آمار زنان و خانواده» در شورای عالی آمار خبر داد. وی افزود: کمیته آمار زنان و خانواده برنامههای عدالت جنسیتی و برنامه ویژه دیگر زنان را پوشش می دهد.
انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور امروز چهارشنبه (۲ آذر) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: «کمیته آمار زنان و خانواده» در شورای عالی آمار تصویب شد.
وی افزود:کمیته آمار زنان و خانواده برنامههای عدالت جنسیتی و برنامه ویژه دیگر زنان را پوشش می دهد.
منبع خبر "
گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.