حشمت مهاجرانی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: حال عمومیام خوب است و تا دو سه روز دیگر از بیمارستان مرخص خواهم شد.
حشمت مهاجرانی در مورد آخرین وضعیت بیماریاش گفت: خوشبختانه حال عمومی من خوب است، ولی فعلاً در بیمارستان هستم. البته نتایج آزمایشها خوب بوده، ولی تشخیص پزشکان این است که باید تا دو روز دیگر در بیمارستان باشم. اگر شرایط همینگونه باشد تا دو سه روز دیگر از بیمارستان مرخص میشوم.
وی در ادامه همچنین تصریح کرد: خیلیها در این چند روز به من لطف داشتند و پیگیری بیماریام بودند که از آنها نهایت تشکر را دارم. برای مهرداد میناوند، علی انصاریان و همه بیماران هم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم این بیماری کرونا هر چه زودتر از تمامی دنیا ریشهکن شود و مردم در سلامتی کامل زندگی کنند.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.