هافبک کروات تیم فوتبال استقلال که بامداد امروز ایران را ترک کرد، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال که شب گذشته (دوشنبه) پس از تساوی 2-2 این تیم مقابل پرسپولیس در دربی تهران در اعتراض به شرایطش در استقلال اقدام به ترک ایران کرد، گفت: اکنون زمان مناسبی برای مصاحبه کردن نیست، اما باید بگویم که با قلبی آکنده از درد و ناراحتی زیاد به خانه (کرواسی) بازمیگردم. همیشه به وظیفهام عمل کرده و به تیم استقلال و پیراهن این تیم، متعهد بودهام.
هافبک کروات آبیپوشان تهرانی درباره شایعاتی که در خصوص وی مطرح شده از جمله شایعه دوپینگش اظهار داشت: مردم هر کاری که دوست دارند، میتوانند انجام دهند و رسانهها هم میتوانند چیزهای خوب و بدی بنویسند، اما من هیچگاه کار اشتباهی انجام نداده و همیشه به خاطر باشگاه استقلال جنگیدهام.
وی با گفتن جمله «فقط استقلال» ترجیح داد بیشتر در خصوص شرایط کنونیاش صحبت نکند.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.