شهرهای قرمز از نقشه ایران حذف شد + عکس

گسترش نیوز شنبه 06 آذر 1400 - 10:49
فرمانداری تهران اعلام کرد: هم‌اکنون تنها ۲۲ شهر کشور نارنجی هستند و سایر مناطق و شهر‌های کشور زرد و آبی هستند.

 ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران با اعلام خبر زرد شدن اکثر استان‌ها و مناطق کشور گفت: هم‌اکنون تنها ۲۲ شهر کشور نارنجی هستند و سایر مناطق و شهر‌های کشور زرد و آبی هستند.

وی با اعلام اینکه با زرد شدن بسیاری از مناطق کشور دیگر به مجوز تردد هم نیازی نیست، افزود: تنها برای تردد در همان ۲۲ شهر که متاسفانه تاکنون نارنجی هستند نیاز است که شهروندان تهرانی مجوز تردد از فرمانداری تهران اخذ کنند.

مدیرروابط عمومی فرماندای تهران با بیان اینکه تمام خواهش و درخواست ما از شهروندان تهرانی این است که حتما پروتکل‌های بهداشتی را به مانند گذشته و‌حتی بیشتر از قبل رعایت کنند ایشان تصریح کرد: هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی ممکن است تمام دستاورد‌های اخیر را از بین ببرد.

قربانی خاطرنشان کرد: حدود ۸۶درصد در استان تهران دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند و این رقم آمار خوبی است که با تلاش شبانه روزی کادر درمان بهتر هم خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.