بم باید پایتخت باغشهر زیبایی های ایران باشد نه پایتخت کوچه های خاکی

رکنا جمعه 05 دی 1399 - 16:36
رکنا: استاندار کرمان اظهار کرد: از مدرن سازی بم پرهیز کنید و بم بگذارید، بم بماند، این شهر یک قطعه زیبا از هویت ایرانی اسلامی ماست و امیدواریم از کوچه های خاکی به شهر زیبا و باغشهر زیبا مبدل شوند.

به گزارش رکنا، دکتر علی زینی وند ظهر امروز پنجم دی ماه در مراسم هفدهمین سالروز زلزله بم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در حادثه بم یکی از کسانی بود که جانانه در بم حضور داشت و امدادرسانی و خدمت رسانی به مردم بم داغ دیده کرد.

وی بیان کرد: شهر بم اندکی در پایان نوسازی و بازسازی خود قرار دارد اما اگر بازسازی آن همانند روزهای اول به قوت ادامه می یافت دیگر آثار این زخم در دل باقی نمی ماند و باید جبران شود.

استاندار کرمان با اشاره به اقدامات خوبی که در این چند ساله در بم انجام شده، اظهار کرد: چند روز اخیر به پیشنهاد وزیر کشور ۳۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در سد نساء در هیات دولت تصویب شد و این سد برای آبرسانی در محدوده شرق استان بسیار حیاتی است. همچنین حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به شهرهای بم و بروات تامین اعتبار شده است و در بودجه سال آینده این مهم دیده شده است.

وی با اشاره به کوچه های خاکی شهرهای بم و بروات عنوان کرد: ۳ هزار کوچه خاکی در شان بم بزرگ و بروات نیست. شهر بم باید پایتخت باغشهر زیبایی های ایران باشد نه پایتخت کوچه های خاکی. پیشنهاد دادم که کوچه های بم براساس هویت بم ساخته شوند و متناسب باغشهر بم باشد.

زینی وند تاکید کرد: از مدرن سازی بم پرهیز کنید و بم بگذارید، بم بماند. این شهر یک قطعه زیبا از هویت ایرانی اسلامی ماست و امیدواریم از کوچه های خاکی به شهر زیبا وباغشهر زیبا مبدل شوند.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.