در جریان دومین طرح اقتدار که در سطح شهر تهران و با تلاش پلیس امنیت عمومی پسرجوانی حضور داشت که اراذل و اوباش در جریان یک درگیری یکی از دستهای او را با ضربه قمه قطع کرده بودند.
به گزارش اقتصادآنلاین، پسر جوان وقتی در مقابل سردار حسین رحیمی قرار گرفت درحالی که از درد به خود میپیچید اینطور گفت: جلوی مغازه ایستاده بودم که این جوان قمه کش به همراه دوستانش از راه رسیدند و شروع کردند به درگیری.
وی ادامه داد: نفر اصلی که یک قمه بزرگ در دست داشت اینطور با لحنی خشن میگفت که چرا این شکلی نشسته ای، لات شدی و احساس بزرگی میکنی، وقتی چشمم به قمهای که همراهش بود افتاد فرار کردم، اما او بی خیال نشد و وقتی به من رسید شروع کرد به صورت دیوانه وار به من ضربات چاقو را وارد کرد. زمانیکه که به خودم آمدم متوجه شدم دست چپم قطع شده است.
منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.