انتقال ۴ زخمی تصادف زنجیره‌ای بزرگراه مدرس به بیمارستان

صدا و سیما دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 22:55
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای ۸ خودروی سواری با یک کامیونت در بزرگراه مدرس، گفت: ۴ نفر در این حادثه مصدوم و تحویل نیرو‌های اورژانس شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ جلال ملکی درباره جزئیات تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه مدرس تهران اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۱:۰۷ دقیقه در مسیر مدرس شمال به جنوب نرسیده به بزرگراه صدر به وقوع پیوست که بلافاصله پس از تماس با نیرو‌های آتش نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ دو ایستگاه آتش نشانی از دو مسیر مخالف به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود:پس از رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی به محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیونت با بار مصالح ساختمانی با گاردریل میانی برخورد و پس از آن با ۸ خودروی سواری از جمله سواری هیوندا، بنز و دو پژو برخورد کرده و سپس واژگون شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این حادثه ۴ مصدوم از جمله یک زن و سه مرد بر جای گذاشته است که توسط نیرو‌های آتش نشانی این افراد تحویل نیرو‌های اورژانس شدند همچنین در محل حادثه نشت بنزین به وقوع پیوسته بود که نیرو‌های آتش‌نشانی محل را ایمن سازی کردند.
ملکی با اشاره به اینکه به دلیل این تصادف ترافیک سنگینی در محل حادثه ایجاد شده بود گفت: در حال حاضر نیرو‌های آتش‌نشانی منتظر جرثقیل سنگین جهت انتقال کامیونت هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.