قاتل خاموش همچنان قربانی می گیرد

افکار نیوز دوشنبه 24 آذر 1399 - 01:25
خالدی گفت: متاسفانه از ابتدای مهرماه تا به امروز ۱۰۱ نفر بر اثر بروز مسمومیت با گاز مونوکسید کربن فوت کرده‌اند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد: در هفته گذشته بیش از ۴۱۰ هزار و ۸۵۰ تماس با اورژانس 115 گرفته شده است و متاسفانه از ابتدای مهرماه تا به امروز ۱۰۱ نفر بر اثر بروز مسمومیت با گاز مونوکسید کربن فوت کرده اند.

او ادامه داد: در حال حاضر ۳۵ هزار و ۵۲۱ مصدوم به بیمارستان ها در اورژانس منتقل شده و در نیمه دوم امسال ۱۹۱۹ نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن  و ۱۰۳۲ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند.

خالدی گفت: در هفته گذشته ۸ هزار و  ‌۴۱۸ حادثه ترافیکی رخ داده و ۹۰ هزار و ۹۸۹ آمبولانس بر بالین بیماران و مصدومان حوادث مختلف اعزام شده است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.