انفجار در شهرک ولیعصر تهران، آتش‌سوزی نبود

صدا و سیما دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 - 13:16
سخنگوی سازمان آتش نشانی: دقایقی پیش انفجاری در شهرک ولیعصر تهران به ایستگاه آتش نشانی اعلام شد که انفجار در یک آبگرمکن بوده و آتش سوزی وجود نداشته است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه ظهر امروز اتفاق افتاد که بلافاصله بعد از اطلاع به سامانه ۱۲۵ دو ایستگاه به محل اعزام شدند که محل حادثه یک منزل قدیمی یک طبقه ۶۰ متری بود.
وی گفت: ظاهرا نشت گاز موجب انفجار آبگرمکن شده بود، اما آتش سوزی رخ نداده بود.


ملکی افزود: شدت انفجار موجب شکستن شیشه‌ها و همچنین تخریب لوازم منزل شده بود.
وی گفت: موج انفجار به حدی بود که یک مرد ۴۵ ساله دچار سوختگی نسبتا شدید و همچنین سه کودک از جمله یک پسر دو ساله، یک دختر سه ساله و یک دختر ده ساله دچار سوختگی جزئی شده بودند که البته هر ۴ مصدوم حادثه تحویل عوامل اورژانس شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.