تشریح آخرین وضعیت مصدومان زلزله در استان بوشهر

خبرگزاری مهر یکشنبه 29 فروردین 1400 - 14:46
بوشهر - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به دنبال زلزله امروز در شهرستان گناوه تاکنون پنج نفر مصدوم گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم دادجو ظهر یکشنبه در ارتباط با آخرین وضعیت مصدومان زلزله اظهار داشت: تیم‌های ارزیاب و واکنش سریع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به منطقه زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: بالگرد اورژانس، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ اورژانس استان بوشهر در منطقه حضور یافته‌اند.

وی بیان کرد: تاکنون چهار مصدوم در شهرستان گناوه و یک مصدوم در شهرستان دیلم گزارش شده است که حال عمومی همه آنها خوب گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تیم‌های ارزیاب بهداشتی دانشگاه نیز جهت بررسی وضعیت آب در منطقه حضور دارند.

دادجو در خصوص شایعات در فضای مجازی مبنی بر تخریب بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه خاطرنشان کرد: بیمارستان امیرالمؤمنین گناوه بسیار مقاوم است و در حال خدمت‌رسانی به مردم و مصدوم است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تا ساعت ۱۳ و ۳۱ دقیقه امروز ۱۵ پس‌لرزه اتفاق افتاده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.