پوچتینو: به هدف‌مان رسیدیم اما هیچ‌کس تبریک نگفت!

خبرگزاری تسنیم جمعه 05 تیر 1405 - 09:30
سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از شکست برابر ترکیه نشست خبری پرچالشی را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش صبح امروز (جمعه - به وقت تهران) در آخرین بازی خود در گروه D جام جهانی 2026 با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ترکیه شد، گفت: نتیجه نهایی این بازی کمی عجیب و غریب است، اما هدف ما به پایان بردن مرحله گروهی به عنوان صدرنشین بود که به آن رسیدیم. هیچ‌کس اما به ما بابت انجام این کار تبریک نگفت.

وی که در کنفرانس خبری بعد از بازی از پرسش‌های خبرنگاران بابت این شکست کلافه شده بود، اظهار داشت: بابت عملکرد تیم و راهیابی‌مان به دور بعد خوشحالم، اما شاید این خوشحالی‌ام را نشان نمی‌دهم چون پرسش‌های شما کمی عجیب است. گیج شده‌ام، حال و هوای اینجا طوری است که انگار ما امشب به خانه می‌رویم و ترکیه در جام جهانی می‌ماند، اینطور است؟!

آمریکا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی با بوسنی و هرزگوین روبرو خواهد شد، دیداری که بامداد پنجشنبه 11 تیر ماه، در ورزشگاه بی‌آره‌نا واقع در سان‌فرانسیکو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.