به گزارش رکنا، علیرضا بیرانوند، دروازهبان تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از دیدار برابر مصر گفت: برای حضور در جام جهانی به خوبی خودمان را آماده کرده بودیم و میدانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم. اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و اگرچه بازیهای دوستانه زیادی نداشتیم، اما از نظر تمرینی و هماهنگی تیمی کاملاً آماده هستیم.
وی افزود: از نظر شخصی نیز تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر مربیام انجام دادم و از همه اعضای کادر فنی و کسانی که کنارم بودند، تشکر میکنم. آنها با تمرینات و انگیزهای که به من دادند، کمک بزرگی به آماده شدنم کردند.
بیرانوند در پایان اظهار کرد: تمام تمرکزم را روی این مسابقه گذاشتهام و امیدوارم فردا برای نخستین بار ایران به مرحله بعد صعود کند. بعد از صعود فرصت خواهیم داشت درباره اتفاقات و عملکردمان صحبت کنیم، اما اکنون تنها به بازی با مصر فکر میکنیم و امیدوارم به عنوان یک تیم، فردا به موفقیت برسیم.