حدود یک‌سوم ظرفیت ذخایر آبی تهران تکمیل نشده

خبرگزاری تسنیم جمعه 05 تیر 1405 - 08:31
براساس اعلام شرکت مدیریت منابع آب ایران حدود یک‌سوم ظرفیت ذخایر آبی تهران تکمیل نشده است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت مدیریت منابع آب ایران میزان موجودی ذخیره آبی سدهای تهران را اعلام کرد که براساس آن سد طالقان در استان تهران بیشترین آب را دارد.

در گزارش این شرکت آمده حدود یک‌سوم ظرفیت ذخایر آبی تهران تکمیل نشده و با کسری حدود 200 میلیون مترمکعبی مواجه هستیم.

براساس  گزارش یاد شده سد ماملو کمترین و سد طالقان بیشترین حجم آب را دارد که در مجموع این شرایط بیانگر وضعیت نامناسب سدهای تهران و لزوم مدیریت مصرف آب توسط شهروندان الزامی است.

همچنین طبق گزارش منتشر شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران  مخزن سد امیرکبیر به 87 درصد پرشدگی، مخزن سد لار 9 درصد، سد لتیان 90 درصد و سد ماملو به 15 درصدپرشدگی رسیده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.