سباستین مینیه:/ یک امتیاز هم نگرفتیم اما شایسته بودیم

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 11:05
سرمربی تیم ملی هائیتی از عملکرد بازیکناتش پس از حذف از جام جهانی دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت هائیتی به جام جهانی پس از ۵۲ سال دوری، شاید با سرنوشتی مشابه حضور قبلی این تیم به پایان رسید، سه شکست در سه مسابقه. اما آنها با نمایشی شجاعانه و به‌یادماندنی از رقابت‌ها خداحافظی کردند؛ به‌ویژه در دیدار مقابل مراکش که نیمه نخست آن احتمالاً یکی از جذاب‌ترین ۴۵ دقیقه‌های این جام جهانی تا اینجای کار بود.

هائیتی پس از شکست جنگنده‌وار ۰-۱ مقابل اسکاتلند و باخت ۰-۳ برابر برزیل، از مسابقات کنار رفت، اما نمایش این تیم برابر مراکش برای مدت‌ها در ذهن هواداران پرشور هائیتی که در ورزشگاه آتلانتا حضور داشتند باقی خواهد ماند. سباستین مینیه، سرمربی هائیتی، پس از پایان رقابت‌ها گفت: «ما نشان دادیم که حضورمان در اینجا اتفاقی یا شانسی نبوده است. ما شایسته حضور در این رقابت‌ها بودیم.

2481189

امیدوارم چیزی که به هواداران ارائه کردیم، برای آنها رضایت‌بخش بوده باشد. متأسفانه نتوانستیم حتی یک امتیاز به دست آوریم. دوست داشتیم دست‌کم یک امتیاز را به هوادارانمان هدیه کنیم.»

مینیه همچنین تأکید کرد که تیمش ثابت کرده است استحقاق حضور در جام جهانی را داشته است: «ما توانستیم نشان دهیم که شایسته این صعود بوده‌ایم. جای درستی حضور داشتیم. حالا باید برخی مسائل را بهبود ببخشیم و اجازه ندهیم برای بازگشت به جام جهانی دوباره ۵۲ سال انتظار بکشیم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.