ناراحتی اسکاتلند: باید ویران شده به خاته برگردیم

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 10:47
کادر فنی و بازیکنان اسکاتلند از شکست سنگین برابر برزیل به شدت ناراحت هستند.

به گزارش "ورزش سه"، استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند، پس از شکست ۰-۳ برابر برزیل اعتراف کرد که نگران پایان یافتن ماجراجویی تیمش در جام جهانی است، شکستی که وضعیت اسکاتلند را در این رقابت‌ها بسیار دشوار کرده است. کلارک در پاسخ به پرسشی درباره شانس تیمش برای ادامه حضور در مسابقات گفت که احساس می‌کند اسکاتلند در آستانه حذف قرار دارد.

او اظهار داشت: «این یک نمایش ناامیدکننده و نتیجه‌ای ضعیف بود. اگر به تیمی مانند برزیل فرصت‌هایی را بدهید که ما دادیم، طبیعی است که مجازات شوید. دقیقاً همین اتفاق افتاد و درباره شانس‌های ما در این لحظه، فکر می‌کنم احتمالاً در حال بازگشت به خانه هستیم.»

2484012

در همین حال، جان مک‌گین، یکی از کاپیتان‌های تیم ملی اسکاتلند، نیز از شرایط روحی دشوار بازیکنان سخن گفت:
«بازیکنان کاملاً ویران شده‌اند. از نظر کیفیت کم آوردیم، اما هر چه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم. حالا همه ناراحت و دل‌شکسته هستند. بعید به نظر می‌رسد که صعود کنیم، اما خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.